HĂ€meenlinna

Epic Autokoulu HĂ€meenlinna

Laadukkainta kuljettajakoulutusta moposta rekkaan HÀmeenlinnassa. Tutustu monipuoliseen kurssitarjontaan, ilmoittaudu mukaan verkossa ja aloita autokoulu tÀnÀÀn.

Life is better on wheels!

Tutustu monipuoliseen kurssitarjontaamme, vertaile eri kurssivaihtoehtoja ja valitse juuri sinulle sopivin kokonaisuus. Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa autokoulua koskevissa kysymyksissÀsi viikon jokaisena pÀivÀnÀ, myös viikonloppuisin!

B-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopivin opetusmÀÀrÀ. Ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
AM120-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopviin opetusmÀÀrÀ. Ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
A/A1/A2-kurssit

MoottoripyörÀkurssit & korttiluokan korotukset. Tutustu kurssitarjontaan, ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
Opetuslupakurssit

Suoritatko ajokorttia opetusluvalla? Tutustu opetusluvalla korttia suorittavien valmiiseen kurssikokonaisuuteen.
C1-kurssit

Kevytkuorma-autokurssille helposti ja nopeasti. Ilmoittaudu mukaan ja suorita kurssin teoriaopinnot kÀtevÀsti verkossa.
AM121-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopviin opetusmÀÀrÀ. Ilmoittaudu mukaan verkossa ja aloita opinnot verkossa.

EAS-kurssit

EnsimmÀistÀ ajokorttia suorittavan EAS-kurssi verkkotunteina (4h). Ilmoittaudu mukaan ja suorita opinnot verkossa.

Traktorikurssit

T-luokan oppimateriaali ja EAS-teoriat kÀtevÀsti paketoituna. Ilmoittaudu mukaan ja suorita kurssikokonaisuus verkossa.

C1E / C / CE

Raskaan kaluston ajokortit ja ammattikuljettajien ammattipÀtevyyskoulutukset kaikkialla Suomessa, yhteistyössÀ Epic Academyn kanssa.

Tutustu koulutustarjontaan

Laajasta koulutustarjonnastamme löydÀt mm. Ajokieltokoulutukset, sekÀ riskienhallintakurssit.

Opetusta myös automaatilla!

Tarjoamme opetusta myös automaattivaihteisella autolla. Ilmoittaudu B-kurssille ja kirjoita ilmoittautumislomakkeen lisÀtietokenttÀÀn maininta automaattivaihteisen auton kÀytöstÀ kurssilla! Tervetuloa.

Usein kysytyt kysymykset

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin. MikÀli et löydÀ vastausta kysymykseesi, ÀlÀ epÀröi ottaa yhteyttÀ asiakaspalveluumme!

LisÀpalvelut

Lahjakortit, yksittÀiset ajotunnit, EAS-teoriatunnit.. Tarjoamme myös kattavan valikoiman lisÀpalveluita!

MikÀli et löydÀ toivomaasi listalta, otathan yhteyttÀ!

Liikenneterveyden palvelut

Toteutamme terveysperusteisia ajokyvyn arviointeja ryhmÀ 1 ja ryhmÀ 2 ajoterveysvaatimusten mukaisesti, sekÀ muuta ajoterveyteen liittyvÀÀ koulutusta valtakunnallisesti yhteistyössÀ Liikenneterveys Oy:n kanssa.

Palveleva autokoulusi HĂ€meenlinnassa!

LöydÀt meidÀt entisen Oppiin Autokoulun tiloista osoitteesta Turuntie 8.

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa autokouluasioissasi viikon jokaisena pĂ€ivĂ€nĂ€Â đŸ™‚

Nappaa meidÀt seurantaan somessa

Ota meidÀt seurataan eri kanavilla niin pÀÀset fiilistelemÀÀn tunnelmia eri toimipisteiltÀmme.

Instagram @epicautokoulu
TikTok @epicautokoulu
Facebook: Epic Autokoulu
YouTube @epicautokoulufin

JÀtÀ palautetta

KehitĂ€mme palvelujamme jatkuvasti asiakaspalautteen perusteella. ❀

JÀtÀ meille palautetta oheisen lomakkeen kautta, tai jÀtÀ arvostelu ja kerro kokemuksestasi Googlen palvelussa oheisten painikkeiden kautta.

Yhteydenottopyyntö

Tarvitsetko apua kurssipaketin valinnassa? Haluatko kysyÀ lisÀÀ ilmoittautumisesta, maksutavoista, tai kurssin suorittamisesta?

JÀtÀ yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Asiani koskee
Milloin haluaisit, ettÀ olemme yhteydessÀ?

Hae työpaikkaa

JÀtÀ hakemus, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
LiitÀ CV / Hakemus